Ny konto

Skulderskade 2002

Avatar
Mixen
13.06.2020
1 følgere
2 svar

Året 2002 så fikk jeg skulderen skadet av et fall på en rig i nordsjøen.
jeg fikk den kraftig ut av ledd.

Jeg ble sendt på land og mistet jobben der (innstramning) så har jeg til dags dato hatt problemer etterpå.
Jeg går av og til fysioterapeut som hjelper meg når det er på sitt værste.

Jeg fikk en erstatning. men jeg var ikke fornøyde med dette. har hatt advokat på saken for og se på men er ikke mer og hente.

Men jeg fikk ikke noe mer en det. Nå som jeg skal søke uføre er dette en sak som di vil ta opp og med da hovedårsaken er denne skulder?

Jeg har vært ut og inn i jobber over lengre tid og på avklaring flere ganger.

Jeg har fått diagnose jeg hadde adhd som barn og litt urolig i kroppen enda.

Så om jeg søker uføre skal di etter se på denne sakden?

Da kommer jeg under 26 år da dette skjedde og får jeg etter betalt?

Jeg fikk ikke noe ménerstatning på dette heller.

Åren etterpå jeg mista jobben så gikk jeg fra 200000,- til 40000,- noen år etterpå.
Jeg har alltid slitt med økonomen etter dette og skaden er godkjent.jeg har aldri kommet opp i lønnsnivået jeg hadde di årene der.
Så er det noe her og ta tak  eller?

Kategori
Yrkesskader

Emner
skulderskade
Avatar
Advokat
Øystein Helland
15.06.2020

Hei. Her berører du mange spørsmål som vi ikke har nok opplysninge om til å kunne svare konkret. Du skriver at du har hatt advokat til å vurdere muligheten for å få gjenopptatt saken, men at konklusjonen var negativ. Denne advokaten regner jeg med har gjennomgått sakens dokumenter, og da har han/hun hatt et bedre grunnlag for vurderingen enn jeg kan ha kun basert på de opplysningene du gir her. Det er en gjenopptagelsesmulighet i yrkesskadeforsikringssaker innen fem år etter at erstatningssaken ble avsluttet dersom det har skjedd vesentlige endringer i det faktum som var kjent på oppgjørstidspunktet. Slik jeg forstår det du skriver har det i din sak gått lengre tid, og da gjenstår kun en mulig gjenopptagelse av saken etter avtalelovens regler, og denne adgangen er veldig snever. Opplysningene du gir er ikke tilstrekkelig til at vi kan gi deg noen sikker vurdering om dette.

Gratis samtale med advokat?

Ring 67234690 [email protected]
Avatar
Mixen
15.06.2020

Takk for svar. Prøvde mitt beste og få med alt. Er litt usikker på om eg fikk det rett. Men lar saken bare ligge :)

0 liker

Avatar
Du må være innlogget for å delta i diskusjonen.
Logg innNy bruker

Ta del i diskusjonen